Nigdy wcześniej o tym nie słyszałem, jak to? Nie kwestionuję Twojej wiedzy, po prostu miło wiedzieć na przyszłość.
Nadmierny pobór prądu. Obwód jest normalnie zabezpieczony bezpiecznikiem, ale jeśli ktoś
zastąpił bezpiecznik kawałkiem drutu lub czymś podobnym, ponieważ bezpiecznik się przepalił.
Oto kolejny przykład: jeśli podgrzewane czujniki o2 spowodują zwarcie, przepali to bezpiecznik czujnika silnika w skrzynce bezpieczników pod maską. Pobór prądu przez PCM potrzebny do przepalenia bezpiecznika zabije silnik.
Uruchomi się ponownie, ale....
Gdybym był Op, sprawdziłbym, czy ktoś nie zastąpił wyłącznika obwodu bezpiecznikiem wentylatora.
Wygląda na to, że jakiś tymczasowy pobór prądu zabija silnik.
Nie "sądzę", żeby to był ICM, ponieważ nagrzewałby się tylko przez chwilę po zatrzymaniu silnika. Chociaż może tak być.
Trudno rozwiązywać problemy za pomocą przeglądarki.
:rock: