Camaro Zone Forums banner
Status
Not open for further replies.

96 Z28 gaśnie, gdy się nagrzewa

4.2K views 11 replies 7 participants last post by  Ercmann  
#1 ·
Mój Camaro gaśnie, gdy się nagrzewa, zostawiam go na 5 minut, po czym natychmiast odpala i gaśnie ponownie po kilku minutach. Oddaliłem ICM od głowicy. Zachowuje się tak, jakby dostawał blokady parowej. Jestem bezradny z tym samochodem. Wszelkie sugestie są bardzo mile widziane.
 
#2 ·
Jak gorąco jest "gorąco?" Jaki jest odczyt temperatury? Zmierzyłbym ciśnienie paliwa, aby sprawdzić, czy pompa paliwa się zatrzymuje.
 
Save
#4 ·
guage reading around 200-210
Co jest mniej więcej czasem, kiedy powinny włączyć się wentylatory. Czy tak jest? Czy oba wentylatory działają?
 
Save
#5 ·
Cóż, jeśli samochód gaśnie tylko na gorąco, powiedziałbym, że to musi być ICM. Pompa paliwa jest również możliwa.
 
Save
#6 ·
Cóż, jeśli samochód gaśnie tylko na gorąco, powiedziałbym, że to musi być ICM. Pompa paliwa jest również możliwa.
Zwarcie w obwodzie wentylatora by go zabiło.
 
Save
#7 ·
Nigdy wcześniej tego nie słyszałem, jak to? Nie kwestionuję twojej wiedzy, po prostu miło wiedzieć na przyszłość.
 
Save
#8 ·
Nigdy wcześniej o tym nie słyszałem, jak to? Nie kwestionuję Twojej wiedzy, po prostu miło wiedzieć na przyszłość.
Nadmierny pobór prądu. Obwód jest normalnie zabezpieczony bezpiecznikiem, ale jeśli ktoś
zastąpił bezpiecznik kawałkiem drutu lub czymś podobnym, ponieważ bezpiecznik się przepalił.

Oto kolejny przykład: jeśli podgrzewane czujniki o2 spowodują zwarcie, przepali to bezpiecznik czujnika silnika w skrzynce bezpieczników pod maską. Pobór prądu przez PCM potrzebny do przepalenia bezpiecznika zabije silnik.
Uruchomi się ponownie, ale....

Gdybym był Op, sprawdziłbym, czy ktoś nie zastąpił wyłącznika obwodu bezpiecznikiem wentylatora.
Wygląda na to, że jakiś tymczasowy pobór prądu zabija silnik.

Nie "sądzę", żeby to był ICM, ponieważ nagrzewałby się tylko przez chwilę po zatrzymaniu silnika. Chociaż może tak być.
Trudno rozwiązywać problemy za pomocą przeglądarki.
:rock:
 
Save
#10 ·
Zgadzam się z navyvet w tej kwestii. To by załatwiło sprawę.

Spróbuj włączyć klimatyzację. Jeśli to zabije twój silnik, to w 100% pewne, że masz zwarcie w obwodzie wentylatora... jeśli nie, wracasz do punktu wyjścia.
 
Save
Status
Not open for further replies.
You have insufficient privileges to reply here.